حالا که نیستم .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

سه شنبه 6 فروردين 1392
ن :

حالا که نیستم .....

سلام .....

چه بارونی میاد امشب ، چه سیلی ...
دلم تنگه مثه مجنون لیلی .....
تو عرشم آسمون میباره امشب ...
دارم می سوزم از عشقت ، پر از تب .....
نمی دونم که یاد از من تو داری ..؟
هنوزم تو نبودم بی قراری ....؟
نمی دونم تو فکرم باز هستی ..؟
یا عهدامون رو اون بیرون شکستی ...!؟
چه بارونی ، دو چشمم اشکباره ...
اگر یادت منو تنها بذاره .....
چه بارونی ، دلم غرق به خون ...
دوست دارم ، دلت این رو بدونه .....


" ه.م غروب "

10:27 am
1391/09/19

 

 



نظرات شما عزیزان:

dark boy
ساعت15:16---9 فروردين 1392
من دومین وبلاگمو تازه زدم خوشحال میشم بیای و بهم سر بزنی برای تبادل لینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.